poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Mój pierwszy (straszliwy) post !

Witam! Nie jest to mój pierwszy blog, lecz pierwszy o "Monster high". Głównie będę tu pisać nowości o monster high jak i różne ciekawostki. Lecz wszystkiego dowiecie się później. Nigdy do tond nie pisałam na tak dobrej stronię, więc dopiero wprawiam się jak i gdzie, co zrobić.Więc jeśli ktoś z Was ma większe doświadczenie proszę o małe uwagi. Po pierwsze prosiłabym o radę jak do dać zakładki. Jak na razie dziękuję za przeczytanie. A ojejku zapomniałam się przedstawić mam na imię Julia, lecz nazywajcie mnie tak jak wszyscy czyli jullien ;)

2 komentarze:

  1. Zakladki robi się tak:

    1. Jak masz taką liste w której jest Szablon, Ustawienia itp. po lewej stronie to jest takie coś jak "Strony".
    2. Wchodzisz w to.
    3. Ustawiasz sobie "Karty na górze"
    4. Dajesz temat i treść strony.

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okey wielkie dzięki. Zaraz spróbuję to zrobić... Hej i jak Ci się podoba mój blog?

    OdpowiedzUsuń