piątek, 1 czerwca 2012

Melody Carven - przyjaźń potwor + dziewczyna

Słyszeliście o Melody Carven? Ja po raz pierwszy przeczytałam o niej w książce "Monster High" w pierwszej części. A teraz wiem iż bohaterka bierze udział w serialu ale w angielskiej wersji, która leci w USA.

http://m.onet.pl/_m/a2976ff8495a5ef1fbc67a7b98b69f5f,62,37.jpg

Cóż prosiłabym abyście mi powiedzieli co o niej sądzicie, jeśli chodzi o wygląd. Dla mnie jest śliczna. Te czarne włosy, i szaro-błękitne oczy. A w dodatku ta jasna cera. Cóż mi się bardzo podoba!

1 komentarz:

  1. mała wiad. , wiem że post jest stary ale muszę coś dodać . To nie jest oryginalny wygląd Melody Carven , nik jej nie widział na obrazku. I jeszcze , czym się różni angielska wersia MH , o polskiej , tylko językiem ...

    Rita ( yuriko )

    OdpowiedzUsuń