niedziela, 8 lipca 2012

Czy to nowy domek?

Czy to jakiś nowy domek wyszedł? Zdaję mi się, że domek jest już w USA lecz mało kto o tym wie. Mieszkanko ma parter i jedno piętro. U góry jest sypialnia a na dole salon. Idealny na zabawę w piżama party. Co o nim sądzicie mi się bardzo podoba, chociaż mógłby być trochę większy ;)

























Podobają Wam się te stroje? Chcielibyście pokazać się w nich na plaży. Kostiumy wyszły już dawno ale nikt o nich na blogu nie napisał więc ja to zrobię. Jak sami widzicie są dwa kolory. Mi się bardziej podoba ten czarny ale każdy woli co innego...










Wyszły również takie stroję. Są większe i wygodniejsze. Tak wszyscy mówią. Widzie , że są kolory różowy i fioletowy a podobno i niebieski.








Na razie tyle. Do jutra albo pojutra ;)

5 komentarzy:

  1. ja na moim blogu napisałam o kostiumach kąpielowych więc nie pisz że nikt nie napisał

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki żallll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Domek jest nieoficjalny i powiem jedno: Naucz się tak rozporządzać czas by nie pisać postów co parę miesięcy lub 1 w tygodniu

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest dom zrobiony przez fana hello! I tak wogóle zapraszam na bloga pamiętniki monster high

    OdpowiedzUsuń