niedziela, 8 lipca 2012

Pierwsza Historia z trzech z serii Scary Tales

A więc trochę szukania i czekania ale w końcu znalazłam pierwszą cześć z trzech z serii Scary Tales. Jest to historia o "Czerwonym kapturku". W roli głównej jako czerwony kapturek wystąpi Clawdeen Wolf. A tak w nawiasie jako wilk wystąpi Holt Hyde. Czekam na wasze komentarze związane z opinią własną na temat tej historii. A więc zaczynajmy. Miłego czytania. ;)

Czerwony Kapturek nosił czerwony kapturek oraz gdy była pełnia księżyca wzięła kosz słodyczy i zamierzała odwiedzić chorą babcię.



-Idź ścieżką, nie rozmawiać z nikim obcym i przejść bezpośrednio do babci.
-Tak, mamo. - powiedziała tak w pośpiechu, z myślą, że nie jest już małym wilczkiem.
I poszła z koszem słodyczy dla jej babci i tak, jak ją mama ostrzegała, miała być ostrożna, ale nie wiedziała co ją czeka.
 Przechodziła ścieżką, gdy zobaczyła jego płonące włosy, włosy Rossa, gdyż tak się zwał.
-Cześć, Czerwony Kapturku! - powiedział głośno. - Jest dość późno, by bawić się na zewnątrz.
-Idę do babci, dać jej ten koszyk, a tak w ogóle to świeci księżyc, więc nie mam się czego obawiać.
Ross starał się ją nakłonić, żeby oddała mu koszyk, ale ona wiedziała, że musi go dać babci.
Więc czekał, aż straci są z oczu.
-Wiem, co zrobię, żeby ten koszyk był mój.
Ross przeszedł skrótami do domu babci i ubrał się jak ona, by dostać słodycze.
Zauważył, że babcia gdzieś wyszła, więc szybko się położył i wysłuchiwał przyjścia Czerwonego Kapturka.
-Proszę wejść. - powiedział, naśladując jak najlepiej głos babci - Jestem zbyt słaba, żeby wstać, tak więc nie bój się i wejdź.
Czerwony Kapturek wszedł do domu i powiedział babci, że przyszedł zobaczyć, czy wszystko z nią w porządku.
-Dlaczego twoja skóra jest taka blada, babciu?
 -Jestem tu zamknięta i rzadko wychodzę na dwór i dlatego zbladłam.
-A dlaczego twoje uszy wydają się takie małe?
-Och, kochana, są ukryte pod moją kapeluszem.
-Moja babcia ma długie i ostre zęby, a ponieważ ty ich nie masz, wiem, że to ty, Ross.
Czerwony Kapturek odkrył plan Rossa, więc pobiegł z domu. Czerwony Kapturek pomyślał ''Skoro Ross chciał słodkości, mógł po prostu poprosić''.
I wszyscy żyli strasznie długo i szczęśliwie.
Chciałabym tylko przeprosić za jakieś błędy interpunkcyjne, ale tą historie znalazłam na jakimś portugalskim blogu i przetłumaczyłam bardzo dobrym tłumaczem ale i tak pewnie zdarzają się jakieś błędy. 

Dziękuję za przeczytanie i co jak wam się podobało?

4 komentarze:

  1. My blog :
    http://suzanna-suzy.blogspot.com/ .
    To mój pierwszy blog o codziennym życiu...


    A do wpisu:
    Moja kol , z podwórka ma tą lalkę .. i w realu jest ... CUDOWNA.!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahaha, znalazłas ja na portugalskim blogu i uzylas tłumacza, hahahahah, nie no, żenada. Wszystkie tłumaczę tłumacza niemal tak samo, żaden by tego nie przetłumaczyl tak dobrze, hahahaha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz nawet identyczny błąd jak popełniła któraś z dziewczyn z my'a. "Nie rozmawiać z nikim obcym", podczas gdy powinno być "nie rozmawiaj z nikim obcym". Wiesz, to nie przypadek

      Usuń